YIL 3 SAYI 1
EDİTÖRDEN |
TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ SADAKATİNİ ARTTIRAN NİTELİKLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASIAN INVESTIGATION TO DETERMINE THE ATTRIBUTES WHICH INCREASE THE CUSTOMER LOYALTY IN THE THERMAL HOTEL ESTABLISHMENTSCEVDET AVCIKURT VE ÖZLEM KÖROĞLU
|
TURİZM İŞLETMELERİNİN KALİTE GELİŞTİRME ÇABALARINDA SERVQUAL MODELİ VE KALİTE FONKSİYON GÖÇERİMİ’NİN (KFG) BİRLİKTE KULLANIMITHE USE OF SERVQUAL MODEL AND QUALITY FUNCTION DEPLOYMENT QFD) IN AN INTEGRATIVE APPROACH IN HOSPITALITY INDUSTRYATİLLA AKBABA
|
KÜLTÜR TURİZMİNİN İMGESEL BOYUTLARIRACHİD AMIROUFransızca’dan Türkçe’ye Çeviren ZAFER ÖTER
|
OTEL İŞLETMELERİNDE STRATEJİK PLANLAMA FİNANSAL PERFORMANS İLİŞKİSİ: TÜRKİYEDEKİ 4 VE 5 YILDIZLI OTELLERDE BİR ALAN ARAŞTIRMASISTRATEGIC PLANNING AND FINANCIAL PERFORMANCE IN HOTEL ORGANIZATIONS: AN INVESTIGATION IN FOUR AND FIVE STAR HOTELS IN TURKEYİZZET KILINÇ
|