YIL 2 SAYI 2
EDİTÖRDEN |
AĞIRLAMA İŞLETMELERİNDE BAŞARILI LİDER YÖNETİCİ TİPOLOJİSİ: KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMAA SUCCESSFUL LEADER-MANAGER TYPOLOGY FOR THE HOSPITALITY INDUSTRY: A CONCEPTUAL STUDYŞule ÇETİN ve Bahar TANER
|
TURİZMİN GELİŞTİRİLMESİ VE ÇEVREYE ETKİLERİ KONUSUNDA YERLİ TURİSTLERİN TUTUMLARI: ÖREN, MİLAS ÖRNEĞİATTITUDES OF DOMESTIC TOURISTS ON TOURISM DEVELOPMENT AND ENVIRONMENTAL IMPACTS OF TOURISM: THE CASE OF ÖREN,MİLASSultan BAYSAN
|
ÖRNEK OLAY I: KÜLTÜR VARLIKLARININ TURİZM AMAÇLI KULLANIMI: FRİG VADİSİ ÖRNEĞİUSING OF CULTURAL RESOURCES IN TOURISM: THE CASE OF FRIG VALLEYÖzcan YAĞCI ve Zekeriya BİNGÖL
|
ÖRNEK OLAY II: KÜÇÜK VE ORTA ÖLÇEKLİ GİRİŞİMLERİN GELİŞTİRİLMESİ KONUSUNDA BİR EĞİTİM PROJESİ ÖRNEĞİA SAMPLE TRAINING PROJECT ON DEVELOPING SMALL AND MEDIUM SIZES ENTERPRISESBanu Saadet ÜNSAL ve Eylin BABACAN
|
TÜRK TURİZM SEKTÖRÜ AÇISINDAN DEĞER TEMELLİ YÖNETİM YAKLAŞIMININ ÖNEMİIMPORTANCE OF VALUE BASED MANAGEMENT APPROACH FOR THE TURKISH TOURISM SECTORYıldırım Beyazıt ÖNAL, Erdinç KARADENİZ ve Nuray Altun KARADENİZ
|
OTEL İŞLETMELERİNDE MALİ BAŞARISIZLIĞA YOL AÇAN FAKTÖRLER: ÜLKEMİZDEKİ HALKA AÇIK OTEL İŞLETMELERİNE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRMEFACTORS LEADING TO FINANCIAL FAILURES IN HOTEL INDUSTRY: AN EVALUATION ON HOTEL ENTERPRISES OPEN TO THE PUBLIC IN TURKEYAdnan TÜRKSOY
|