Sayı 2- Issue 2

YIL 1 SAYI 2

EDİTÖRDEN
YENİ TÜRK LİRASI (YTL) VE TURİSTİK HARCAMA EĞİLİMLERİNE OLASI ETKİLERİ: TURİZM ENDÜSTRİSİ ÇALIŞANLARININ ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
POTENTIAL IMPACTS OF THE NEW TURKISH LIRA ON CONSUMPTION TENDENCIES OF TOURSTS: A SURVEY INTOINVESTIGATING PERCEPTIONS OF INDUSTRY WORKERS
Osman N. ÖZDOĞAN
ÖZET / ABSTRACT İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.
TÜRK VE HOLLANDALI OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI: FARKLAR VE BENZERLİKLER
COMPLAINT BEHAVIORS OF TURKISH AND DUTCH HOTEL CUSTOMERS: DIFFERENCES AND SIMILARITIES
Atila YÜKSEL, Uğur Keskin KILINÇ ve Fisun YÜKSEL
ÖZET / ABSTRACT İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ
ÖRNEK OLAY I: BİR REHBER GÖZÜ İLE TURİST PROFİLLERİ VE DAVRANIŞLARI
TOURIST PROFILES AND BEHAVIOUR FROM A TOUR GUIDE PERSPECTIVE

Cem POLATOĞLU
ÖZET / ABSTRACT İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.
ÖRNEK OLAY II: ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME VE ÇEVREYE DUYARLILIKTA ÖRNEK BİR İŞLETME: LORYMA RESORT OTEL
CASE STUDY: A MODEL ENTERPRISE IN PRODUCT DIVERSIFICATION AND BEING SENSETIVE TO ECOLOGICAL ENVIRONMENT: LORYMA RESORT HOTEL
Umut AVCI
ÖZET / ABSTRACT İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.
OTEL İŞLETMELERİ TEMİZLİK HİZMETLERİNDE SÜREÇ YAKLAŞIMI: ÖNERİLEN BİR MODELE YÖNELİK YÖNETİCİ ALGILAMALARI
A PROCESSESUAL APPROACH TO CLEANING SERVICES IN HOTELS: HOTEL MANAGERS’ PERCEPTIONS TOWARDS APROPOSED MODEL

Meryem Akoğlan KOZAK ve Çağıl Hale KAYAR
ÖZET / ABSTRACT İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.
YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNDE MÖNÜ PLANLAMASININ ÖNEMİ VE BU SÜREÇTE YÖNETİCİLERİN DİKKAT ETMESİGEREKEN KONULAR: KOCAELİ’NDE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
IMPORTANCE OF MENU PLANNING AND THE KEY POINTS FOR MANAGERS TO CONSIDER IN THIS PROCESS: AN EMPIRICAL INVESTIGATION IN KOCAELI

Mehmet SARIIŞIK ve Gülçin ÖZLEYEN
ÖZET / ABSTRACT İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.
GIDA HİJYENİ VE GÜVENLİĞİ AÇISINDAN OTEL MUTFAK PLANLAMASINDA GEREKLİ KOŞULLAR
THE ESSENTIAL CONDITIONS OF KITCHEN PLANNING IN TERMS OF FOOD SAFETY AND HYGINE
Dönüş ÇİÇEK ve Nurcan DEĞİRMENCİOĞLU
ÖZET / ABSTRACT İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.

Yoruma kapalı.