YIL 8 SAYI 1
Editörden |
OTEL MÜŞTERİLERİNİN ŞİKAYET DAVRANIŞLARI VE TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMAAN INVESTIGATION TO FIND OUT COMPLAINING BEHAVIOR AND COMPLAINING ATTITUDES OF HOTEL GUESTSMEHMET OĞUZHAN İLBAN
|
TÜRKİYE CUMHURİYET MERKEZ BANKASI SEKTÖR BİLANÇOLAR YARDIMIYLA OTELLER VE LOKANTALAR SEKTÖRÜNÜN FİNANSMAN KARARLARININ İNCELENMESİTHE INVESTIGATION OF HOTEL AND RESTAURANT SECTOR FINANCING DECISIONS BY SECTOR BALANCE SHEETS PUBLISHED BY CENTRAL BANK OF THE REPUBLICS OF TURKEYERDİNÇ KARADENİZ, ÖMER İSKENDEROĞLU, SERKAN YILMAZ KANDIR,YILDIRIM BEYAZIT ÖNAL
|
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN TURİZM SEKTÖRÜNDE CİNSİYETE DAYALI AYRIMCILIK KONUSUNA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİTHE INVESTIGATION OF TOURISM MANAGEMENT STUDENTS’ ATTITUDES TOWARD GENDER BASED DISCRIMINATION IN THE TOURISM SECTORBILGEN C. TÜMEN, MUSTAFA TEPECI, A.AYÇE ONAĞ
|
LİSANS DÜZEYİ TURİZM EĞİTİMİ DERS PROGRAMININ MEZUNLARCA DEĞERLENDİRİLMESİ: MERSİN ÜNİVERSİTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU MEZUNLARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMATHE EVALUATION OF GRADUATES FOR THE CIRRICULUM OF THE GRADUATION LEVEL TOURISM EDUCATION: A STUDY ON THE GRADUATES OF MERSIN UNIVERSITY TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT PROGRAMKAMİL UNUR, SAVAŞ EVREN
|
SEKTÖREL BAKIŞ: “TÜRKİYE’DE FUARCILIK VE YAPILMASI GEREKENLER”ŞAKİR SARIÇAY |
ÜNİVERSİTEDEN HABERLER“V. TURİZMDE OKUL-SEKTÖR BULUŞMASI’NIN ARDINDAN…”HANDE AKYURT YILMAZ |