YIL 7 SAYI 4
EDİTÖRDEN |
OTELLERDE KAT HİZMETLERİ YÖNETİCİLERİNİN HİZMET KALİTESİ BOYUTLARI İLE İLGİLİ BAKIŞ AÇILARI: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİHOUSEKEEPERS’ OPINIONS ABOUT SERVICE QUALITY DIMENSIONS IN HOTEL ESTABLISHMENTS: ESKIŞEHİR SAMPLEMERYEM AKOĞLAN KOZAK, ÇAĞIL HALE ÖZEL
|
TURİST REHBERLERİNİN MOTİVASYONLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMAAN INVESTIGATION TO DETERMINE THE FACTORS WITH STRUCTURAL EQUATION MODEL AFFECTING MOTIVATION OF TOURIST GUIDESÖZLEM KÖROĞLU
|
TÜRKİYE TURİZMİNİN TEKTONİK ETKİ (PAZAR TEKTONİĞİ) AÇISINDAN İNCELENMESİTHE ANALYZE OF TURKISH TOURISM IN TERMS OF TECTONIC EFFECT (MARKET TECTONIC)HÜSEYİN ALTAY, HAKAN AKYURT
|
ÖRGÜT KÜLTÜRÜNÜN İŞGÖRENLERİN İŞ TATMİNİNE VE ÖRGÜTSEL PERFORMANSA ETKİSİ: BEŞ YILDIZLI BİR OTEL İŞLETMESİNDE ÖRNEK OLAY ÇALIŞMASITHE EFFECT OF ORGANIZATIONAL CULTURE ON JOB SATISFACTION OF EMPLOYERS AND ORGANIZATIONAL PERFORMANCE: A CASE STUDY ON A FIVE STAR HOTELRANA ÖZEN KUTANİS, MUAMMER MESCİ
|
ÖRGÜTSEL SOSYALİZASYON TAKTİKLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞA OLAN ETKİLERİ: TERMAL KONAKLAMA IŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMATHE EFFECTS OF SOCIALIZATION TACTICS ON ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A RESEARCH IN THERMAL HOSPITALITY ENTERPRISESÖZCAN ZORLU, ALİ METE KARA
|
KONFERANAS NOTLARI: “11. ULUSAL TURİZM KONGRESİ”ELVAN KESER |