YIL 5 SAYI 4
EDİTÖRDEN |
TURİZM İŞLETMELERİ İLE BANKALAR ARASINDAKİ STRATEJİK İŞBİRLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: ANKARA’DAKİ TURİZM İŞLETMELERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMAEVALUATING STRATEGIC MARKETING ALLIANCES BETWEEN BANKS AND TOURISM COMPANIES IN ANKARAKAMİL UNUR, EDA RUKİYE DÖNBAK, CELİL ÇAKICI
|
HİZMET İŞLETMELERİNDE REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ ARACI OLARAK ÖRGÜTSEL HİZMET ODAKLILIKORGANIZATIONAL SERVICE ORIENTATION AS A TOOL FOR COMPETITIVE ADVANTAGE IN SERVICE ORGANIZATIONSSALİH KUŞLUVAN, DUYGU EREN
|
ÇALIŞANLARIN ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARININ BELİRLEYİCİSİ OLARAK ÖRGÜTSEL ADALET ALGILAMALARI: ANTALYA BÖLGESİNDE BULUNAN BEŞ YILDIZLI OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMATHE PERCEPTION OF ORGANIZATIONAL JUSTICE AS THE DETERMINER OF ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF THE EMPLOYEES: A STUDY CONCERNING THE 5 STARS HOTELS ENTERPRISES IN THE DISTRICT OF ANTALYARÜYA EHTİYAR, FİLİZ ALPER
|
KRİZ VE KRİZDEN KORUNMA VEYA KRİZİN ETKİLERİNİ AZALTMA STRATEJİSİ: KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ÖRNEK BİR UYGULAMACRISIS AND A STRATEGY TO AVOID CRISIS OR DECREASE THE EFFECTS OF CRISIS: AN APPLICATION ON ACCOMMODATION ESTABLISHMENTSSEDA ŞAHİN
|
HİZMET İŞLETMELERİNDE GİZLİ MÜŞTERİ UYGULAMALARININ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİAN ANALYSIS OF MYSTERY SHOPPING TECHNIQUES IN SERVICE ORGANIZATIONS FROM HUMAN RESOURCES PERSPECTIVEŞULE AYDIN TÜKELTÜRK
|
AKADEMİK GÖRÜŞ: “TURİST REHBERLİĞİ VE EĞİTİMİ”GÜLNUR DUMAN ve ZEYNEP MİL |