EDİTÖRDEN |
WEB TABANLI DESTİNASYON PAZARLAMASI: İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜKLERİ İÇİN BİR MODEL ÖNERİSİWEB-BASED DESTINATION MARKETING: A MODEL PROPOSAL FOR CIT CULTURE AND TOURISM DIRECTORATESALİ YAYLI, MURAT BAYRAM
|
TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRME POLİTİKALARINDA SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM KAVRAMININ ROLÜ VE ANTALYA ÖRNEĞİROLE OF SUSTAINABLE TOURISM CONCEPT IN TOURISTIC PRODUCT DIVERSITY POLICIES AND CASE OF ANTALYAMUSTAFA SARKIM
|
KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE ÖRGÜTSEL ÖĞRENME VE FİNANSAL OLMAYAN PERFORMANS İLİŞKİSİTHE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL LEARNING AND NON-FINANCIAL PERFORMANCE IN HOSPITALITY INDUSTRYUMUT AVCI
|
AKADEMİK GÖRÜŞ: “YANITLAMA PSİKOLOJİSİ: ARAŞTIRMADA SORU SORMAK VE YANIT ALMAK ÜZERİNE”ATİLA YÜKSEL, FİSUN YÜKSEL |