YIL 6 SAYI 3
EDİTÖRDEN |
TURİZM İŞLETMELERİNDE ÇALIŞAN PERSONELİN GÜÇLENDİRME KONUSUNDAKİ ALGILARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMAA STUDY PERTAINING TO PERSONNEL EMPOWERMENT PERCEPTION WORKING IN THE TOURISTIC ESTABLISHMENTSHÜSEYİN ALTAY, MEHMET OĞUZHAN İLBAN
|
İŞ YERİNDE YAŞANAN PSİKOLOJİK ŞİDDETİN (MOBBİNG) YAPISI VE OTEL İŞLETMELERİNDE ÇALIŞANLAR ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMATHE NATURE OF MOBBING AT WORK AND A RESEARCH ON THE EMPLOYEES’ IN THE HOSPITALITY ESTABLISHMENTSNURAN AKŞİT AŞIK
|
BİTLİS İLİ TURİSTİK ARZ POTANSİYELİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMAA RESEARCH ON DETERMING THE TOURISM SUPPLY POTENTIAL
|
TÜRKİYE’DEKİ PALEOLİTİK/EPİPALEOLİTİK SOMUT KÜLTÜREL MİRASIN TURİZM POTANSİYELİ VE PAZARLAMA SORUNUTOURISM POTENTIAL OF PALEOLITHIC/EPIPALEOLITHIC TANGIBLE CULTURAL HERITAGE IN TURKEY AND ITS MARKETING PROBLEMBİLGEHAN GÜLCAN
|
WEB TABANLI ÜLKELERARASI ORTAK DESTİNASYON PAZARLAMA STRATEJİSİ: TÜRKİYE İÇİN BİR DEĞERLENDİRMEWEB BASED MULTINATIONAL COLLABORATIVE DESTINATION MARKETING STRATEGY: A CASE STUDY OF TURKEYALİ YAYLI, R.PARS ŞAHBAZ, NURETTİN ALABAY
|
ULUDAĞ DESTİNASYONUN İMAJINA YÖNELİK ZİYARETÇİ ALGI VE TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMAA SURVEY TO DETERMINE THE PERCEPTION AND ATTITUDE OF VISITORS ABOUT THE IMAGE OF ULUDAG DESTINATIONLÜTFİ ATAY, HAKAN AKYURT
|
AKADEMİK GÖRÜŞ: “SİYASİ PARTİLER GÖZÜYLE TURİZM”ATİLA YÜKSEL |