YIL 6 SAYI 4
EDİTÖRDEN |
TURİZM BAKANLARI VE SÖYLEMLERİ: TÜRKİYE’NİN TURİZM POLİTİKASIMINISTERS OF TOURISM AND THEIR DISCOURSES: THE TURKISH TOURISM POLICYATİLA YÜKSEL, OSMAN ÇULHA, FATİH EPİK, ERGÜN EFENDİ
|
ÜST YÖNETİMLERİN İDEOLOJİK YÖNELİMLERİNİN KAYNAK BAĞIMLILIĞI ALGILAMALARINA ETKİSİ: OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK BİR MODEL ÖNERİSİTHE EFFECT OF TOP MANAGEMENTS’ IDEOLOGIC ORIENTATIONS ON THEIR PERCEPTION OF RESOURCE DEPENDENCE: A MODEL SUGGESTION FOR HOTEL MANAGEMENTSAZİZ GÖKHAN ÖZKOÇ, ORHAN BATMAN
|
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE PERFORMANS DEĞERLEME ÖLÇEĞİ ÇALIŞMASISTUDY OF PERFORMANCE EVALUATION SCALE AT THE ACCOMMODATION ENTERPRISECEM GÜZELLER, SEVCAN YILDIZ, ENGİN ÜNGÖREN
|
OTEL MÜŞTERİLERİNİN E-ŞİKÂYETLERİNE YÖNELİK BİR İÇERİK ÇÖZÜMLEMESİA CONTENT ANALYSIS OF HOTEL CUSTOMERS’ E-COMPLAINTSOSMAN ÇULHA, GÜNGÖR HACIOĞLU, GİZEM KURT
|
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE ÇEVRE YÖNETİMİ: İBER OTEL SARIGERME PARK ÖRNEĞİENVIRONMENTAL MANAGEMENT IN HOSPITALITY BUSINESSES: IBER OTEL SARIGERME PARK CASE STUDYIŞIL ÖZGEN, MURAT EMEKSİZ
|
KONFERANS NOTLARI: “ULUSAL TURİZM KONGRELERİ KURUMSALLAŞIYOR! (X. ULUSAL TURİZM KONGRESİ’NİN ARDINDAN…)”OĞUZ TÜRKAY |