Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi – Yıl 9 / Sayı 2
The Journal of Travel and Hotel Business – Volume 9 / Number 2
—————————————————————————————————————-
Rekabet Aracı Olarak Tasarım Faktörünün Duygu Aracılığıyla Hatırlanabilirlik Yaratma Etkisine Yönelik Bir Araştırma
A Research on the Effects of Design Factor as a Competitive Tool Creating Memorability through Emotions
F. Özlem Güzel
Özet / Abstract için tıklayınız
—————————————————————————————————————-
Kuşadası’ndaki Seyahat Acentalarının İzmir’in İnanç Turizmi Potansiyelini Değerlendirme Performansı Üzerine Bir Uygulama
A Research on Evaluating The Performance of Travel Agencies in Kuşadasi on Faith Tourism Potential of Izmir
V. Uğur TANDOĞAN, Eda AVCI
Özet / Abstract için tıklayınız.
—————————————————————————————————————-
Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Örgütsel Güven Algısı İle İş Memnuniyetleri Arasındaki İlişki Üzerine Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde Yapılan Bir Araştırma
The Relationships Between Job Satisfaction and Organizational Trust Perception of Four and Five Stars Hotel Employees
Kamil UNUR, A.Celil ÇAKICI
Özet / Abstract için tıklayınız.
—————————————————————————————————————-
Engellilere Yönelik Turistik Ürünlerin Durum Tespiti: Bir Alan Araştırması
Determining Tourist Products For Disabled People: A Survey
Lütfi ATAY, Erinç TOZLU
Özet / Abstract için tıklayınız.
—————————————————————————————————————-
Catering İşletmelerinde ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sisteminin Uygulanmasına İlişkin Değerlendirme: İzmir İli Örneği
An Evaluation on the Application of ISO 22000 Food Safety Management Systems in Catering Companies: İzmir Sample
Turgay BUCAK
Özet / Abstract için tıklayınız.
—————————————————————————————————————-