Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi – Yıl 9 / Sayı 3
The Journal of Travel and Hotel Business – Volume 9 / Number 3
—————————————————————————————————————-
Turist Rehberlerinin Ekoturizm Alanındaki Yeterliliklerinin Önem-Performans Analizi
Importance-Performance Analysis of Tourist Guides’Competencesin the Field of Ecotourism
Nuray TETİK
Özet / Abstract için tıklayınız
—————————————————————————————————————-
Deniz Turizm Endüstrisinde Faaliyet Gösteren İşletmelerin Fuarlara Katılım Amaçlarının Firma Performansı ile İlişkisi
Relation of Participation Purposes of the Enterprises Operating in Marine Tourism Industry in The Fairs With Company Performance
Erdal ARLI
Özet / Abstract için tıklayınız.
—————————————————————————————————————-
Üniversite Kampüsü İçerisinde Yiyecek İçecek Hizmeti Sunan İşletmelerin Hizmet Kalitesinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
The Evaluation of the Service Quality of Food and Beverage Enterprises in the University Campus and the Impact of Service Quality on Customer Satisfaction
Burhan KILIÇ, Aydan BEKAR
Özet / Abstract için tıklayınız.
—————————————————————————————————————-
Turist Rehberlerinin Iletişim Yeterlilikleri: Kültürlerarası Bir Karşılaştırma
Tourist Guides’ Communication Efficiencies: A Cross-Cultural Comparision
Seda ŞAHİN
Özet / Abstract için tıklayınız.
—————————————————————————————————————-
Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Örgütsel Güven Algısı İle İş Memnuniyetleri Arasındaki İlişki Üzerine Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde Yapılan Bir Araştırma
The Relationships Between Job Satisfaction and Organizational Trust Perception of Four and Five Stars Hotel Employees
Kamil UNUR, A.Celil ÇAKICI, Alper DURAN
Özet / Abstract için tıklayınız.
—————————————————————————————————————-